EnglishFinnishNorwegian
EnglishFinnishNorwegian

Blogg

Alltid god kundeservice og godt humør – bli kjent med Lene

Lene har vært med i UNIC siden starten på 90-tallet, og har derfor fått en sentral rolle i bedriften. Takket være henne er det alltid god stemning på jobb, og hun sørger for at kundene blir tatt godt imot når de ringer til oss.

Lene er den blide stemmen i telefonen når du ringer oss – en viktig del av UNIC. Vi har stilt henne de samme spørsmålene som vi stilte Glenn forrige uke

La oss bli litt bedre kjent med Lene, vår hverdagshelt på sentralbordet.

Hei! Kan du fortelle litt om hvem du er og hvordan du havnet i UNIC?

Den stemmen du møter i telefonen når du ringer til oss er som regel meg. Jeg har vært hos UNIC i all min voksne tid, og trives kjempegodt blant gode kollegaer.

Hvordan ser en vanlig arbeidsdag ut?

Jeg driver med alt fra sentralbord og registrering av saker til lagermottak, og alt annet som trenger å gjøres innen administrasjon.

Jeg liker at hele dagen er så variert. Da slipper jeg å sitte så mye – jeg liker å være på farta!

Hva liker du best å jobbe med?

Det er veldig hyggelig å ha telefonkontakt ut mot kunder, fordi alle våre kunder er så blide og hyggelige. Det synes jeg er en fin oppgave.

Og hva liker du å gjøre på fritiden?

På fritiden er jeg i skog og mark, eller ute i hagen. Også driver jeg med litt «fransk gaming» ala Duolingo-språkkurs.

Hva er det beste med å jobbe i UNIC?

Det beste er at arbeidsdagen er variert og fleksibel. Kollegaene er de beste! Jeg er heldig 🙂

Har du noen tips til de som vurderer å studere eller jobbe innen IT?

Du må bare følge drømmen din, og ha et mål. Gå for målet ditt – hvis det er noe du vil, så får du det til!

Takk, Lene! Vi er så glade for å ha deg med på laget. Lykke til med franskkurset!

Vil du bli bedre kjent med oss som jobber i UNIC?

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Har du fått med deg disse sakene?

Backup av Microsoft 365

Backup av Microsoft 365 – hvorfor?

Selv om flere og flere tjenester flyttes til skyen, er det fortsatt nødvendig med en ordentlig backup-løsning. Det kan være fristende å droppe merkostnadene ved å ha en jevnlig sikkerhetskopi, men denne kan være gull verdt hvis uhellet først er ute.

Fornøyde kunder og allsidig problemløsning – bli kjent med Geir

Geir har bidratt til god kundeservice og fornøyde kunder i 25 år. Han er den av oss som er oftest ute hos kundene våre, og har verdifull erfaring med å hjelpe til der det trengs. Med solid teknisk kompetanse løser han det meste – det er bare å spørre, så gjør han sitt beste for å hjelpe deg.

Vi sikrer din digitale hverdag

Alt bedriften din trenger samlet på ett sted, så du kan fokusere på å få jobben din gjort. Vi leverer komplette IT-løsninger for små og mellomstore bedrifter.

Gratis e-bok

Hvordan kan du beskytte bedriftens data i sommer?

Bestill en tilleggstjeneste

Fyll inn skjemaet nedenfor, så vil vi ta kontakt med deg for et uforpliktende tilbud.

Bestill UNIC Privat sky

Fyll inn skjemaet nedenfor, så vil vi ta kontakt med deg for et uforpliktende tilbud.

Bestill UNIC Sky

Fyll inn skjemaet nedenfor, så vil vi ta kontakt med deg for et uforpliktende tilbud.

Bestill UNIC Hybrid

Fyll inn skjemaet nedenfor, så vil vi ta kontakt med deg for et uforpliktende tilbud.

Send oss en melding

Hva kan vi gjøre for deg?

Meld en sak til vår brukerstøtte

Trenger du hjelp?