EnglishFinnishNorwegian
EnglishFinnishNorwegian

Få hjelpen du trenger

Hos oss er det alltid et menneske i andre enden av telefonen - ikke en telefonrobot

Vi bryr oss om deg

Har du opplevd å bruke store deler av arbeidsdagen på å sitte i telefonkø når du trenger teknisk støtte? Eller at du får en ny kontaktperson hver gang du tar kontakt? Slik er det ikke hos oss!

Som en del av kundefamilien vår vil du alltid bli tatt godt imot av vår brukerstøtte, og vi strekker oss langt for å gi deg den hjelpen du trenger. Vi er der for deg når du trenger det, og du vil få god oppfølging og personlig service fra første samtale til saken er løst. 
 

Ring vårt sentralbord

Du vil vanligvis bli møtt av vår blide medarbeider Lene, som tar deg imot med et smil. Du kan også møte vår hyggelige økonomiansvarlig Kari Anne på sentralbordet, eller noen av oss andre i UNIC.

Saken din blir registrert

Vi sørger for at saken din blir registrert og fulgt opp av våre flinke konsulenter.  

Meld inn saker selv

Meld inn saker til vår brukerstøtte på e-post eller telefon. Vi vil at det skal være så enkelt som mulig for deg å kontakte oss, slik at vi kan hjelpe deg når du trenger det.  

Geografi er ingen hindring

Vi hjelper deg uansett hvor i landet du befinner deg. Med fjerndrift og skjermdeling kan vi enkelt levere våre tjenester til hele landet. I dag har vi brukere i hele Norden. 

Personlig brukerstøtte

Få personlig oppfølging og service av våre hyggelige konsulenter Glenn, Verner, Geir og Stein Helge. Også vår engasjerte daglige leder Yngve trår til på brukerstøtte når det trengs. 

Få hjelp på stedet

Hvis bedriften din holder til i Vestfold og Telemark, Oslo eller andre områder i nærheten av kontoret vårt i Skien, kan du få hjelp på stedet av våre flinke konsulenter. Naturlige områder er f.eks. Porsgrunn, Kongsberg, Kragerø, Bamble, Ulefoss og Bø. 

Fri førstelinjesupport

Ta kontakt uten å være redd for uforutsette kostnader

Er du lei av å bli møtt av en robot i telefonen? Det er vi også!

Det finnes nesten ingenting som er verre enn datautstyr som ikke fungerer. PC-en og annen teknologi skal jo hjelpe oss i arbeidshverdagen, ikke gjøre det vanskeligere.

Vi forstår derfor godt frustrasjonen til brukerne av våre systemer hvis det oppstår problemer. 

Da er det ekstra viktig å vite hvor du kan henvende deg, og få bekreftelse på at saken din er mottatt. 

Vi vet hvor viktig det er for deg og din arbeidsdag.

Lokal brukerstøtte

Din lokale IT-avdeling

Vi anser oss selv om IT-avdelingen til kundene våre. Derfor bidrar vi med faglig kunnskap, råd og erfaring – i tillegg til teknisk support og drift av datasystemene. 

Et godt samarbeid forutsetter god kommunikasjon og en helhetlig løsning.

Vi tar oss av:
  • Kommunikasjonen med dine eksisterende leverandører av annet datautstyr 
  • Rådgivning ved bytte fra eksisterende IT-leverandør 
  • Alt det tekniske (oppsett, installasjon, drift osv.)
  • Teknisk support for alle brukere
  • Problemstillinger knyttet til nettverk, sikkerhet, valg av PC, installasjoner og overgang til nytt system 
  • Opplæring ved hjelp av tilpassede kurs

Bestill en tilleggstjeneste

Fyll inn skjemaet nedenfor, så vil vi ta kontakt med deg for et uforpliktende tilbud.

Bestill UNIC Privat sky

Fyll inn skjemaet nedenfor, så vil vi ta kontakt med deg for et uforpliktende tilbud.

Bestill UNIC Sky

Fyll inn skjemaet nedenfor, så vil vi ta kontakt med deg for et uforpliktende tilbud.

Bestill UNIC Hybrid

Fyll inn skjemaet nedenfor, så vil vi ta kontakt med deg for et uforpliktende tilbud.

Send oss en melding

Hva kan vi gjøre for deg?

Meld en sak til vår brukerstøtte

Trenger du hjelp?