Vi bryr oss om deg
Har du opplevd å bruke store deler av arbeidsdagen på å sitte i telefonkø når du trenger teknisk støtte? Eller at du får en ny kontaktperson hver gang du tar kontakt? Slik er det ikke hos oss!
Som en del av kundefamilien vår vil du alltid bli tatt godt imot av vår brukerstøtte. Vi er der for deg når du trenger det, og du vil få god oppfølging og personlig service fra første samtale til saken er løst.
Ring vårt sentralbord
Du vil vanligvis bli møtt av vår blide medarbeider Lene, som tar deg imot med et smil. Du kan også møte vår hyggelige økonomiansvarlig Kari Anne på sentralbordet, eller noen av oss andre i UNIC.
Saken din blir registrert
Vi sørger for at saken din blir registrert og fulgt opp av våre flinke konsulenter.
Meld inn saker selv
Meld inn saker til vår brukerstøtte på e-post eller telefon. Vi vil at det skal være så enkelt som mulig for deg å kontakte oss, slik at vi kan hjelpe deg når du trenger det.
Geografi er ingen hindring
Vi hjelper deg uansett hvor i landet du befinner deg. Med fjerndrift og skjermdeling kan vi enkelt levere våre tjenester til hele landet. I dag har vi brukere i hele Norden.
Personlig brukerstøtte
Få personlig oppfølging og service av våre hyggelige konsulenter Mikkel, Glenn, Verner, Geir og Stein Helge. Også vår engasjerte daglige leder Yngve trår til på brukerstøtte når det trengs.
Få hjelp på stedet
Få hjelp på stedet i Vestfold og Telemark, Oslo eller andre områder i nærheten av kontoret vårt i Skien. For eksempel Porsgrunn, Kongsberg, Kragerø, Bamble, Ulefoss og Bø.
Er du lei av å bli møtt av en robot i telefonen? Det er vi også!
Det finnes nesten ingenting som er verre enn datautstyr som ikke fungerer. PC-en og annen teknologi skal jo hjelpe oss i arbeidshverdagen, ikke gjøre det vanskeligere.
Vi forstår derfor godt frustrasjonen til brukerne av våre systemer hvis det oppstår problemer.
Da er det ekstra viktig å vite hvor du kan henvende deg, og få bekreftelse på at saken din er mottatt.
Vi vet hvor viktig det er for deg og din arbeidsdag.

Din lokale IT-avdeling
Vi anser oss selv om IT-avdelingen til kundene våre. Derfor bidrar vi med faglig kunnskap, råd og erfaring – i tillegg til teknisk support og drift av datasystemene.
Et godt samarbeid forutsetter god kommunikasjon og en helhetlig løsning.
Vi tar oss av:
- Kommunikasjonen med dine eksisterende leverandører av annet datautstyr
- Rådgivning ved bytte fra eksisterende IT-leverandør
- Alt det tekniske (oppsett, installasjon, drift osv.)
- Teknisk support for alle brukere
- Problemstillinger knyttet til nettverk, sikkerhet, valg av PC, installasjoner og overgang til nytt system
- Opplæring ved hjelp av tilpassede kurs