Vi bryr oss om deg
Har du opplevd å bruke store deler av arbeidsdagen på å sitte i telefonkø når du trenger teknisk støtte? Eller at du får en ny kontaktperson hver gang du tar kontakt? Det slipper du hos oss.
Som en del av kundefamilien vår vil du alltid bli tatt godt imot av vår brukerstøtte. Vi er der for deg når du trenger det, og du vil få god oppfølging og personlig service fra første samtale til saken er løst.
Ring vårt sentralbord
Lene og Kari Anne tar deg imot med et smil og sørger for at saken din blir registert og fulgt opp av våre flinke konsulenter.
Ekspertise på førstelinje
Våre konsulenter på førstelinjesupport kan systemene godt. Det er også kort vei til spesialisert kompetanse på annenlinje.
Meld inn saker selv
Meld inn saker til vår brukerstøtte på e-post eller telefon. Vi vil at det skal være så enkelt som mulig for deg å kontakte oss.
Geografi er ingen hindring
Vi hjelper deg uansett hvor i landet du befinner deg. I dag har vi brukere i hele Norden.
Personlig oppfølging
Du får alltid personlig oppfølging og service av våre hyggelige konsulenter Mikkel, Glenn, Verner, Geir og Stein Helge.
Få hjelp på stedet
Få hjelp på stedet i Skien, Porsgrunn, Kongsberg, Kragerø, Bamble, Ulefoss, Bø eller andre steder i Vestfold og Telemark eller Oslo.
Er du lei av å bli møtt av en robot i telefonen? Det er vi også!
Det finnes nesten ingenting som er verre enn datautstyr som ikke fungerer. PC-en og annen teknologi skal jo hjelpe oss i arbeidshverdagen, ikke gjøre det vanskeligere.
Vi forstår derfor godt frustrasjonen til brukerne av våre systemer hvis det oppstår problemer.
Da er det ekstra viktig å vite hvor du kan henvende deg, og få bekreftelse på at saken din er mottatt.
Vi vet hvor viktig det er for deg og din arbeidsdag.
Hvorfor velge oss?
Ved å ha et mindre, lokalt IT-firma som leverandør får du en rekke fordeler sammenliknet med større selskaper:
- Personlig service: Vi kjenner til systemene dine – akkurat som en lokal IT-avdeling
- Rask respons og kort vei til toppen: Du får hjelp av kompetente konsulenter på både første- og annenlinjesupport
- Fleksibilitet: Vi tilpasser løsningene til dine behov
- Kostnadseffektivt: Riktig oppsett gir stabile systemer, og dermed mindre brannslukking
- Lokal support: Det er enklere å få hjelp på stedet, for eksempel med installasjoner, oppsett og levering av datautstyr
Din lokale IT-avdeling
Akkurat som en lokal IT-avdeling, bidrar vi med faglig kunnskap, råd og erfaring – i tillegg til teknisk support og drift av datasystemene.
Vi tar oss av:
- Kommunikasjonen med dine eksisterende leverandører av annet datautstyr
- Rådgivning ved bytte fra eksisterende IT-leverandør
- Alt det tekniske (oppsett, installasjon, drift osv.)
- Teknisk support for alle brukere
- Problemstillinger knyttet til nettverk, sikkerhet, valg av PC, installasjoner og overgang til nytt system
- Opplæring ved hjelp av tilpassede kurs