Lene er den blide stemmen i telefonen når du ringer oss – en viktig del av UNIC. Vi har stilt henne de samme spørsmålene som vi stilte Glenn forrige uke.
La oss bli litt bedre kjent med Lene, vår hverdagshelt på sentralbordet.
Hei! Kan du fortelle litt om hvem du er og hvordan du havnet i UNIC?
Den stemmen du møter i telefonen når du ringer til oss er som regel meg. Jeg har vært hos UNIC i all min voksne tid, og trives kjempegodt blant gode kollegaer.
Hvordan ser en vanlig arbeidsdag ut?
Jeg driver med alt fra sentralbord og registrering av saker til lagermottak, og alt annet som trenger å gjøres innen administrasjon.
Jeg liker at hele dagen er så variert. Da slipper jeg å sitte så mye – jeg liker å være på farta!
Hva liker du best å jobbe med?
Det er veldig hyggelig å ha telefonkontakt ut mot kunder, fordi alle våre kunder er så blide og hyggelige. Det synes jeg er en fin oppgave.
Og hva liker du å gjøre på fritiden?
På fritiden er jeg i skog og mark, eller ute i hagen. Også driver jeg med litt «fransk gaming» ala Duolingo-språkkurs.
Hva er det beste med å jobbe i UNIC?
Det beste er at arbeidsdagen er variert og fleksibel. Kollegaene er de beste – jeg er heldig!
Har du noen tips til de som vurderer å studere eller jobbe innen IT?
Du må bare følge drømmen din, og ha et mål. Gå for målet ditt – hvis det er noe du vil, så får du det til!
Takk, Lene! Vi er så glade for å ha deg med på laget. Lykke til med franskkurset!