Visste du at det finnes en rekke tilleggsprogrammer du kan legge til i Teams?
Ved å benytte deg av de mange integrasjonene i Microsoft 365 kan du enkelt jobbe med dokumenter, ta notater, dele filer og planlegge prosjekter i Teams. Du kan gjøre alt dette fra Teams-vinduet, så du slipper å forholde deg til mange ulike programmer.
Her er noen eksempler på nyttige apper du kan legge til i Teams:
- Notatskriving i OneNote
- Oppgavefordeling i Planner
- Skiftplanlegging i Skift
- Analyser og oversikt i Viva Insights
- Spørreskjemaer i Forms
- Møtebooking i Bestillinger
- Utvikling i Power Platform (bl.a. Power Apps og Power Automate)
- Dokumenter i Word, Excel, PowerPoint og Visio
I dette webinaret får du en introduksjon til hvilke muligheter som finnes i Teams. Vi viser deg også hvordan du helt konkret går frem for å begynne å bruke disse appene.
Bli med på vårt gratis webinar 21. oktober 2022 kl. 10.00 – 10.30 for å lære mer om hvordan Teams kan gjøre arbeidshverdagen din mer effektiv.
Stine Nikolaisen
Med en mastergrad i sosiologi har Stine et stort fokus på menneskelig samhandling og bruken av teknologiske verktøy for samarbeid. Hun har tidligere holdt kurs i bruken av Teams, og ønsker å inspirere deg til å bruke Teams aktivt i arbeidshverdagen.
Hvordan bli med?
Klikk på knappen under for å registrere deg.
Webinaret foregår digitalt via Teams. Du trenger ikke å ha Teams installert for å bli med, og det er ikke nødvendig med kamera eller mikrofon. Du kan enkelt delta fra nettleseren eller mobilen.
Etter påmelding vil du få tilsendt en lenke til webinaret på e-post, og alt du trenger å gjøre er å klikke på denne for å bli med når webinaret starter.
Hvis du ikke har mulighet til å delta, kan du melde deg på for å få opptaket tilsendt i etterkant.
Se opptak av dette webinaret
Fyll inn kontaktinformasjon i skjemaet nedenfor for å få tilgang til opptaket – helt gratis!