De siste årene har Glenn hatt ansvaret for «HelpDesk», vår tekniske brukerstøtte. Han har møtt kundene våre med et stort pågangsmot og sørget for god service fra første sekund.
Nå skal Mikkel snart overta ansvaret, og vi har stor tro på at han vil styrke teamet vårt og drive oss videre. Han har en variert teknisk bakgrunn og et stort engasjement for god kundeservice.
Overtar stafettpinnen
Vi har bedt ham fortelle litt om seg selv, så du vet hvem som møter deg i telefonen når du ringer til vår brukerstøtte.
«Jeg er 29 år og bosatt i Sandefjord, enn så lenge. På fritiden går mye av tiden til å holde meg oppdatert på teknologi og andre spennende temaer. Det går også en del tid til trening da jeg håper å få løpt et maraton i løpet av året.»
Mikkel begynner hos oss mandag 11. juli 2022, og vil overta den kanskje viktigste rollen i UNIC.
«Jeg ser frem til å ta stafettpinnen fra Glenn slik at UNIC kan fortsette å levere den gode servicen kundene forventer. Gleder meg stort til å være på reisen videre med teamet!»
UNIC er i utvikling
For Glenn betyr dette at han får mer tid til ulike prosjekter, salg og kundekommunikasjon. Han vil likevel også fortsatt bidra til teknisk brukerstøtte ved behov – og selvfølgelig sørge for god opplæring.
«Etter 7 år i rollen som HelpDesk-ansvarlig i UNIC blir det spennende å ha fokus på andre oppgaver, selv om kundeservice alltid står i fokus. Med Mikkel på laget er jeg sikker på at vi kan levere bedre enn tidligere og jeg gleder meg til å se utviklingen fremover.»
Da gjenstår det bare å si:
Velkommen til UNIC-teamet, Mikkel!